Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Освітні новини

педпреса

Календар

«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ГІМН ГІМНАЗІЇ

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Головна » Файли »

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 20.04.2024, 00:14 |

     

    Сухомлинський вважав, що джерелом і рушійною силою діяльності вчителя є потреба в знаннях: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні». Відомий педагог зазначав, що суттєвими причинами, які породжують цю потребу, є вимоги, що висувають до вчителя суспільство, колеги по роботі, батьки й особливо учні. 
3 грудня в гімназії відбувся семінар-практикум «Ефективна школа: професіоналізм та креативність у дії». Фокус уваги заходу – від удосконалення видів та форм контролю до засобів формування дослідницької та креативної компетентності учнів (STEM-навчання, кубики Рорі та метафоричні інтелектуальні карти). Доповідачі Заховайко Г.М., Бойченко Н.А., Коновал О.Г. зуміли зацікавити колег оригінальною подачею матеріалу та залучити до практичного апробування запропонованих методів та форм роботи.


Заступник директора з навчально-виховної роботи Полтавська Л.П


[ Отримати код посилання на новину ]

Інші новини на цю тему:

    Теги до статті:

    Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
    Всього коментарів: 0

    Додавання коментаря

    Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
    [ Регистрация | Вход ]
    <
     


    >