Сухомлинський вважав, що джерелом і рушійною силою діяльності вчителя є потреба в знаннях: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні». Відомий педагог зазначав, що суттєвими причинами, які породжують цю потребу, є вимоги, що висувають до вчителя суспільство, колеги по роботі, батьки й особливо учні.
3 грудня в гімназії відбувся семінар-практикум «Ефективна школа: професіоналізм та креативність у дії». Фокус уваги заходу – від удосконалення видів та форм контролю до засобів формування дослідницької та креативної компетентності учнів (STEM-навчання, кубики Рорі та метафоричні інтелектуальні карти). Доповідачі Заховайко Г.М., Бойченко Н.А., Коновал О.Г. зуміли зацікавити колег оригінальною подачею матеріалу та залучити до практичного апробування запропонованих методів та форм роботи.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Полтавська Л.П