Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Освітні новини

педпреса

Календар

«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ГІМН ГІМНАЗІЇ

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Головна » Файли »

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 19.04.2024, 19:32 |

Навчаючись – вчимося

    17 жовтня 2016 року у гімназії відбувся шкільний семінар-тренінг «Стратегія особистісного і професійного самовдосконалення», мета якого: актуалізувати особистісний потенціал учасників для самовдосконалення та саморозвитку; показати шляхи вирішення питань підвищення мотивації до навчального процесу; удосконалювати міжособистісну взаємодію. Під час роботи семінару-тренінгу педагоги, використовуючи групову форму роботи,  визначали основні риси професійної компетентності, цінності, важливі для професійного самовдосконалення вчителя-лідера, а також ставили власну оцінку своїх якостей, які є визначальними в самореалізації. Учасники обговорили мотиви діяльності та потреби, найбільш важливі для особистісного зростання. Наголосили, що учитель – професія творча, орієнтована на відповідність динаміці дійсності, тому педагоги повинні бути здатні до безупинного самовдосконалення як особистісного, так і професійного.


[ Отримати код посилання на новину ]

Інші новини на цю тему:

    Теги до статті:

    Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
    Всього коментарів: 0

    Додавання коментаря

    Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
    [ Регистрация | Вход ]
    <
     


    >