Навчаючись – вчимося
17 жовтня 2016 року у гімназії відбувся шкільний семінар-тренінг «Стратегія особистісного і професійного самовдосконалення», мета якого: актуалізувати особистісний потенціал учасників для самовдосконалення та саморозвитку; показати шляхи вирішення питань підвищення мотивації до навчального процесу; удосконалювати міжособистісну взаємодію. Під час роботи семінару-тренінгу педагоги, використовуючи групову форму роботи, визначали основні риси професійної компетентності, цінності, важливі для професійного самовдосконалення вчителя-лідера, а також ставили власну оцінку своїх якостей, які є визначальними в самореалізації. Учасники обговорили мотиви діяльності та потреби, найбільш важливі для особистісного зростання. Наголосили, що учитель – професія творча, орієнтована на відповідність динаміці дійсності, тому педагоги повинні бути здатні до безупинного самовдосконалення як особистісного, так і професійного.