Як організувати урок, який буде сучасним і учні отримуватимуть знання, необхідні для свідомого сприйняття? Як показує досвід, в умовах швидкого поширення технологій інноваційного навчання великі можливості дають інформаційні комп’ютерні технології (ІКТ).
Напрямки використання ІКТ найрізноманітніші:
- як засіб наочності на заняттях при вивченні нового матеріалу (мультимедіа, відео, компакт-диски);
- проведення практичних занять, самостійних робіт;
- діагностика якості навчання (тести);
- пошук потрібної інформації в мережі Інтернет;
- підготовка презентацій, доповідей, інформаційних повідомлень;Напрямки використання ІКТ найрізноманітніші:
- як засіб наочності на заняттях при вивченні нового матеріалу (мультимедіа, відео, компакт-диски);
- проведення практичних занять, самостійних робіт;
- діагностика якості навчання (тести);
- пошук потрібної інформації в мережі Інтернет;
- самоосвіта учнів та вчителів;
- проведення вебінарів;
- відеозйомка шкільних заходів і створення відеотеки;
- закріплення викладеного матеріалу (навчальні програми).
З метою забезпечення навчальних кабінетів комп’ютерною технікою в гімназії розроблено й розпочато роботу по реалізації проекту «Інформаційно-комунікаційні технології: сучасно, якісно».
Неоціненну допомогу надають педагогічному колективу гімназії люди, які зацікавлені в розвитку освіти району. Щирі слова вдячності дирекція та педагогічний колектив Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко, висловлюють засновникам ТОВ АПК «Докучаєвські чорноземи» Юрію Володимировичу Кобченку, Андрію Олексійовичу Соколу, голові правління благодійної організації «Фонд «Добробут.Благодійність. Розвиток.»» Наталії Григорівні Гуріній, заступнику голови Карлівської РДА Сергію Анатолійовичу Якубі, заступнику гойлови районної ради Василю Микитовичу Каплоухому, які нещодавно подарували гімназії навчальний комп’ютерний комплекс (проектор, проекційний екран, леп-топ, веб-камера).
Тепер ми зможемо зробити навчання ще більш цікавим та результативним!