Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Освітні новини

педпреса

Календар

«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ГІМН ГІМНАЗІЇ

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Кафедра суспільно-гуманітарних дисциплін

Двадцять перше століття кидає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко міняється техніка і технології, і щоб устигнути за запаморочливими новинками, щоб не відчувати себе викинутим за борт сучасного життя, треба постійно вчитися.
      Головне завдання, яке стоїть перед суспільством ХХІ століття, - навчити як навчатися і як мислити (незалежно від віку), як застосовувати знання для розв'язання будь – якої життєвої або виробничої проблеми.
Одним із викликів нашого часу, які гостро стоять перед школою, є соціалізація учня.
     Це новий, абсолютно необхідний для повної оцінки якості освіти результат.
Отже, проблема, над якою працює кафедра, - створення умов для соціалізації особистості на уроках суспільно – гуманітарного циклу.


Поганий учитель подає істину, хороший – учить її знаходити.
                                                   А. Дістервег

Що значить навчати по – справжньому? Напевно, немає однозначної відповіді на це питання.
     У світовій педагогічній практиці існує безліч рецептів справжнього навчання. Але всі вони так чи інакше стосуються одних постулатів, які нам добре знайомі в тому або іншому вигляді. Гордон Драйден із цього приводу сказав: „Ідея – це нова ком
бінація старих елементів. Немає нових елементів, є тільки нові комбінації."




   


  
 

У своїй роботі використовуємо сучасні шкільні технології:
  • проблемно-пошукового навчання (Коновал Оксана Григорівна);
  • критичного мислення (Андрійченко Тамара Михайлівна, Заховайко Ганна Михайлівна);
  • інтенсивного навчання (Полтавська Людмила Петрівна);          
  • співробітництва (Єременко Тетяна Валеріївна);
  • інформаційно- комунікаційні (Щербань Світлана Григорівна);
  • інтерактивного навчання (Даценко Антоніна Яківна, Прогнімак Наталія Борисівна, Безсмертна Валентина Іванівна).
Форми й методи роботи:
  • нтелектуальна розминка;                                                                                                            
  • поєдинок;
  • ланцюжок;
  • знайди помилку;
  • диктант для шпигуна;
  • місткий кошик;
  • тест-рейтинг;
  • дружнє відлуння;
  • ярмарок ідей;
  •  слабка ланка;
  •  кольорова феєрія;
  •  мозкова атака;
  • упізнай мене;
  • тихе опитування;
  • вірю - не вірю;
  •  аукціон та інші
Головна мета й девіз нашої діяльності:

„Що може бути чесніше й шляхетніше, як навчити інших того, що сам якнайкраще знаєш."
                                  Квинтиліан, давньоримський оратор

      Наш досвід використання різноманітних методик приніс у шкільне життя більше радості, поглибив мотивацію до навчання учнів та вчителів, дав поштовх для виходу творчої енергії. Ми дбаємо про можливість побачити школу життя та її вихованців.