Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Освітні новини

педпреса

Календар

«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ГІМН ГІМНАЗІЇ

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

 



О школо! Це тобі я гімн співаю,

Країну із відкритими кордонами вітаю. Де всі щасливі, де сміються діти,

Де хочеться і вчитися, і жити.

 

 




Карлівська гімназія

імені Ніни Герасименко

Полтавської області



Адреса: м. Карлівка 

Полтавської області

телефон: (05646)2-38-63

Эл. почта: qymnasium_NH@mail.ru

 


 

Сонце освітлює людині шлях — школа дає їй крила 

 

Гімназія ім.Ніни Герасименко  - це глибокі міцні знання.

За останні 5 років учні гімназії мають такі результати:

 

-отримані золоті та срібні медалі — 71учень,

-призери обласних олімпіад — 27 учнів

 

 -призери обласних конкурсів МАНу –12 учнів

-призери Всеукраїнських конкурсів МАНу –3 учні

 


 

Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко-це загальноосітній навчальний заклад Карлівської районної ради Полтавської області,який здобув статус гімназії в 2002році.Станом на 01.09.2010 року у гімназії навчається 678 учнів у 28 класах.В 1-4 класах-193 учні, 5-9 класах-352 учня,10-11-133 учнів.
 
      Гімназія надає освітні послуги:
  • державний стандарт освіти;
  • профільне навчання (природничо-математичний напрям; фізико-математичній профіль; суспільно-гуманітарний напрям; історико-правовий,економічний профілі;філологічний напрям;профіль-іноземні мови);
  • вивчення іноземної мови з 2 класу;
  • вивчення двох іноземних мов(10-11 класи).
                                                 
          Перспективи розвитку:
  • впровадження нових педагогічних технологій, нових форм і методів навчання, направлених на формування життєвої компетентності особистості в умовах гімназії ріних можливостей у виборі учнями освітніх маршрутів;
  • продовження впровадження профільного навчання в старшій школі;
  • здійснення експериментальної діяльності пелагогічних працівників;
  • впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу у навчально-виховний процес;
                    Методичний супровід навчально-виховного процесу гімназії:
 
Педагогічне кредо:Кожна дитина гімназії - це особистість, маленька зірочка, яка при підтримці компетентного педагога спалахне яскравою зіркою на небосхилі освітнього простору.
Науково-методична проблема:Формування компетентностей учнів в умовах гімназії рівних можливостей у виборі учнями освітніх маршрутів.
Мета гімназії:Створення і впровадження в освітню практику виховної парадигми, спрямованої на формування особистості, спроможної жити в умовах економічної і політичної свободи, виховання нової генерації, професіоналів у всіх галюзях народного господарства та національної інтелектуальної еліти, застосовуючи компетентнісний підхід, що забеспечує умови для розвитку особистості учнів і формування в них ключових компетентностей та передбачає виховання в учнів здатності свідомо та активно ставитися до життя, прагнення до усвідомленої і адекватної оцінки результатів творчої та професіональної діяльності.
                 Дослідно-експериментальна робота:
 
1.З 1993-1994 навчального року по 2005-2006 навчальний рік проводилася дослідна експирементальна робота.
Тема експиременту:Створення рівних можливостей у виборі учнями освітніх маршрутів.
Мета:Становлення особистості як суб'єкта життєтворчості, здатної самоутверджуватись і самореалізовуватись в умовах швидкозмінного соціуму.
2.Тема експиременту:Формування у першокласників графічних навичок письма у зошитах в одну лінію.Етапи:2008-2009(підготовчий), 2009-2010(розвиваючо-формуючий), 2010-2011(узагальнюючий).
Гімназія - член Всеукраїнської асоціації шкіл нового типу "Відродження гімназій України", учасник тренінгів "Школа майбутнього" у рамках українсько-нідерландського проекту "Громадські платформи освітніх реформ в Україні".
             Наші нагороди:

Гімназія—учасник:

· 10-ї Ювілейної Міжнародної виставки навчальних закладів «Сучасна освіта в Україні—2007»;

· 4-ї виставки-презентації Освіта України «Інноваційні технології навчання», 2007 р.;

· Всеукраїнського конкурсу на створення Проекту розвитку школи 2009 р.;

· Тренінгів «Школа майбутнього» у рамках українсько-нідерландського проекту «Громадські платформи освітніх реформ в Україні»;

· Дипломант Всеукраїнського відкритого конкурсу на кращу модель наукового товариства учнів МАН України, 2010 р.;

· Член Асоціації «Відроджені гімназії України»;

· Лауреат Всеукраїнського конкурсу «Сто кращих шкіл України—2006» у номінації «Школа педагогічного пошуку»;

· Переможець Всеукраїнського етапу акції «Живи, книго!» (номінація «Районні шкільні бібліотеки», проект «Моя перша книжечка»), 2009 р.;

· 2010 р. — атестовані з відзнакою за рівнем освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу І—ІІІ ст.;

· Переможець Всеукраїнського громадського огляду-конкурсу стану умов і охорони праці, 2011 р.;

· Призер конкурсу з розробки інноваційної моделі навчальних закладів «Школа майбутнього», 2011 р.;

· Учасник україно-польського проекту «Лідери освітніх ініціатив», 2011 р.

· Учасник обміну досвідом по впровадженню нових стандартів початкової освіти, 2012 р. - 2014р.;

· Учасник програми «Партнерство в навчанні», 2013 р.;

· Заклад по підсумках результатів ЗНО ХЦМОЯО за 2008-2012 н.рр. увійшов до десяти кращих навчальних закладів Полтавської області, отримавши Сертифікат якості;

  • Учасник Національного проекту «Відкритий світ», 2014р.;
  • Учасник Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій – 2015 у номінації «Початкова школа».
             Наші пермоги(Всеукраїнський рівень):
 
Завідуюча бібліотекою Плюда Л.І. - преможець обласного та Всеукраїнського етапу акції "Живи,книго!" вномінації "Районні шкільні бібліотеки", проект "Моя перша книжечка"(2009р.).
                   Участь в конкурсах(2009р.):
 
Всеукраїнський відкритий конкурс на кращу модель наукового товариства учнів МАН України, Всеукраїнський конкурс на створення Проекту розвитку школи, Всекраїнський конкурс - захист моделі навчального закладу"Школа майбутнього".
 


"Танцюйте з нами! Танцюйте краще нас!”запрошують усіх бажаючих шанувальники танцювального мистецтва, для яких створено студію хореографії.
 Тих, кого заполонив світ поезії, запрошує поетична вітальня "Водограй". Тут на любителів поетичного слова чекають зустрічі з відомими поетами.
Для тих, хто мріє про олімпійські рекорди, завжди відкриті двері спортивних секцій.

 
Любителів гумору запрошує клуб КВК.

 
Серед розмаїття шкільного життя кожному знайдеться справа до смаку.



Любителів прекрасного запрошує зразкова студія образотворчого мистецтва. Своєрідний скарб зразкової студії — колекції писанок, вміло виготовлені  учнями, які закохані в прадавнє мистецтво.
Мовою пензля студійці передають те, чого ми, виснажені щоденними клопотами, буденністю, не завжди помічаємо: барви квітів, солодкі пахощі саду, танок тремтливого осіннього листя.
Отже, якщо ви людина цілеспрямована й терпляча, відвідайте нашу творчу лабораторію.