Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | Вівторок, 19.03.2024, 10:05 | Ви увійшли як Гість | Група "Гість" | RSS |
« Березень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко працює над реалізацією Проекту розвитку «Школа рівних можливостей – Школа соціального успіху» та науково-методичної проблеми «Підвищення ефективності освітнього процесу на засадах дитиноцентризму засобами технологій розвитку мислення в умовах рівного доступу до якісної освіти»; створенням сучасного освітнього середовища.
Проблема реалізується через роботу кафедр:
- природничо-математичних дисциплін;
- суспільно-гуманітарних;
- початкових класів;
- спортивно-прикладних дисциплін.
Гімназією укладено угоди про співпрацю з вузами міста Полтави: педагогічним, технічним університетами, університетом споживчої кооперації.
У своїй діяльності керуємось Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Конституцією України, Концепцією «Нової української школи», Положенням про атестацію педагогічних працівників, Концепцією розвитку методичної служби Полтавської області на 2015-2020 рр.
Головні напрямки роботи:
- формування сучасного освітнього середовища на засадах дитиноцентризму та партнерства;
- удосконалення змісту науково-методичної роботи, забезпечення її компетентнісної спрямованості;
- ознайомлення вчителів із необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики;
- упровадження в практику роботи вчителів гімназії передового педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, підтримка інноваційної діяльності педагогів;
- розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм і змісту науково-методичної роботи, індивідуалізація навчання;
- створення оптимальних умов для широкої загальноосвітньої підготовки та всебічного розвитку здібних та обдарованих учнів; реалізація їхніх творчих запитів; формування ключових компетентностей;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учителів; розвиток їхньої інформаційної грамотності;
- залучення педагогів до дослідно-пошукової роботи;
- узагальнення та поширення досвіду вчителів у виданнях, інтернет-джерелах;
- діагностична діяльність щодо якості навчання.
Гімназія - учасник:
- швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»;
- всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»;
- науково - практичних семінарів як член Асоціації «Відроджені гімназії України»;
- семінарів Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти «Формування лідерської компетентності в школі: концепція й досвід упровадження»;
- районного засідання дискусійно-педагогічного клубу «Світоч»;
- вебінарів, семінарів із медіаосвіти: обласного семінару «Розвиток медіакультури і робота з інформацією»; обласного форуму «Фейкові новини та маніпуляції»;
- обласної творчої майстерні «Організація дослідницької діяльності учнів у процесі навчання географії».