Спільна праця запалює в людях таку жагу звершення, якої вони рідко можуть досягнути поодинці.
Р.Емерсон
Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко працює над реалізацією Проекту розвитку «Школа рівних можливостей – Школа соціального успіху» та науково-методичної проблеми «Підвищення ефективності освітнього процесу на засадах дитиноцентризму засобами технологій розвитку мислення в умовах рівного доступу до якісної освіти»; створенням сучасного освітнього середовища.
Проблема реалізується через роботу кафедр:
- природничо-математичних дисциплін;
- суспільно-гуманітарних;
- початкових класів;
- спортивно-прикладних дисциплін.
Гімназією укладено угоди про співпрацю з вузами міста Полтави: педагогічним, технічним університетами, університетом споживчої кооперації.
У своїй діяльності керуємось Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Конституцією України, Концепцією «Нової української школи», Положенням про атестацію педагогічних працівників, Концепцією розвитку методичної служби Полтавської області на 2015-2020 рр.
Головні напрямки роботи:
- формування сучасного освітнього середовища на засадах дитиноцентризму та партнерства;
- удосконалення змісту науково-методичної роботи, забезпечення її компетентнісної спрямованості;
- ознайомлення вчителів із необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики;
- упровадження в практику роботи вчителів гімназії передового педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, підтримка інноваційної діяльності педагогів;
- розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм і змісту науково-методичної роботи, індивідуалізація навчання;
- створення оптимальних умов для широкої загальноосвітньої підготовки та всебічного розвитку здібних та обдарованих учнів; реалізація їхніх творчих запитів; формування ключових компетентностей;
- проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учителів; розвиток їхньої інформаційної грамотності;
- залучення педагогів до дослідно-пошукової роботи;
- узагальнення та поширення досвіду вчителів у виданнях, інтернет-джерелах;
- діагностична діяльність щодо якості навчання.
Гімназія - учасник:
- швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»;
- всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»;
- науково - практичних семінарів як член Асоціації «Відроджені гімназії України»;
- семінарів Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти «Формування лідерської компетентності в школі: концепція й досвід упровадження»;
- районного засідання дискусійно-педагогічного клубу «Світоч»;
- вебінарів, семінарів із медіаосвіти: обласного семінару «Розвиток медіакультури і робота з інформацією»; обласного форуму «Фейкові новини та маніпуляції»;
- обласної творчої майстерні «Організація дослідницької діяльності учнів у процесі навчання географії».