Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Освітні новини

педпреса

Календар

«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ГІМН ГІМНАЗІЇ

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Спільна праця запалює в людях таку жагу звершення, якої вони рідко можуть досягнути поодинці.

Р.Емерсон

 

     Карлівська гімназія імені Ніни Герасименко працює над реалізацією Проекту розвитку «Школа рівних можливостей – Школа соціального  успіху» та науково-методичної проблеми «Підвищення ефективності освітнього процесу на засадах дитиноцентризму засобами технологій розвитку мислення в умовах рівного доступу до якісної освіти»; створенням сучасного освітнього середовища.      
Проблема реалізується через роботу кафедр:
- природничо-математичних дисциплін;
- суспільно-гуманітарних;
- початкових класів;
- спортивно-прикладних дисциплін.
Гімназією укладено угоди про співпрацю з вузами міста Полтави: педагогічним, технічним університетами, університетом споживчої кооперації.
У своїй діяльності керуємось Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Конституцією України, Концепцією «Нової української школи», Положенням про атестацію педагогічних працівників, Концепцією розвитку методичної служби Полтавської області на 2015-2020 рр.
 Головні напрямки роботи:
-    формування сучасного освітнього середовища  на засадах дитиноцентризму та партнерства;
-    удосконалення змісту науково-методичної роботи, забезпечення її компетентнісної  спрямованості;
-    ознайомлення вчителів із необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики;
-    упровадження в практику роботи вчителів гімназії передового педагогічного досвіду, досягнень психолого-педагогічної науки, підтримка інноваційної діяльності педагогів;
-    розвиток традиційних і пошук нових високоефективних форм і змісту науково-методичної роботи, індивідуалізація навчання;
-    створення оптимальних умов для широкої загальноосвітньої підготовки та всебічного розвитку здібних та обдарованих учнів; реалізація їхніх творчих запитів; формування ключових  компетентностей;
-    проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учителів;  розвиток їхньої інформаційної грамотності;
-    залучення педагогів до дослідно-пошукової роботи;
-    узагальнення та поширення досвіду вчителів у виданнях, інтернет-джерелах;
-    діагностична діяльність щодо якості навчання.
  Гімназія - учасник:
-    швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»;
-    всеукраїнського експерименту «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»;
-    науково - практичних семінарів як член Асоціації «Відроджені гімназії України»;
-    семінарів Полтавської обласної мережі шкіл лідерської освіти «Формування лідерської компетентності в школі: концепція й досвід упровадження»;
-    районного засідання дискусійно-педагогічного клубу «Світоч»;
-    вебінарів, семінарів із медіаосвіти: обласного семінару «Розвиток медіакультури і робота з інформацією»; обласного форуму «Фейкові новини та маніпуляції»;
-    обласної творчої майстерні «Організація дослідницької діяльності учнів у процесі навчання географії».