Освіта 21ст. – це освіта для людини , яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’я проблем і практичних змін на краще у своєму житті України.
В умовах ринку самореалізуватися можуть люди здібні, талановиті, ділові, працьовиті, професійно компетентні, які вміють швидко адаптуватися до сучасних умов, здатні до прийняття відповідальних рішень і самореалізації. Все це вимагає перегляду підходів до визначення мети і завдань шкільної освіти , формування її змісту, організація навчально виховного процесу, науково – методичного забезпеченняОсвіта 21ст. – це освіта для людини , яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’я проблем і практичних змін на краще у своєму житті України.
В умовах ринку самореалізуватися можуть люди здібні, талановиті, ділові, працьовиті, професійно компетентні, які вміють швидко адаптуватися до сучасних умов, здатні до прийняття відповідальних рішень і самореалізації. Все це вимагає перегляду підходів до визначення мети і завдань шкільної освіти , формування її змісту, організація навчально виховного процесу, науково – методичного забезпечення.
У
2011-2012н.р. кафедра продовжує працювати :
-над упровадження інтерактивних технологій навчання;
-утвердження педагогіки співробітництва;
-педагогіки толерантності;
-впровадження високоефективних технологій розвитку творчої активності;
-формуванням критичного мислення;
-удосконалення комунікативних можливостей і творчих здібностей на уроках
Основними формами проведення методичної роботи на кафедрі є лекції, доповіді, інформації, повідомлення, практичні заняття, диспути , відкриті уроки, захист моделі сучасного уроку.
Вчителі здійснюють особистісно орієнтований підхід шляхом залученням учнів до визначення особистісно значущої мети, завдань уроку, самодиференціації створення ситуації успіху, використання різнорівневих самостійних, контрольних робіт, індивідуальних та альтеративних домашніх завдань
Кавунник С.М.в своїй роботі впроваджує організацію самостійної роботи як основний аспект формування самоосвітньої та соціальної компетентностей .
Вчителі Горпинченко В.М., Хміль Т.В., Нікітіна Н.М., Безсмертна Я.В. впроваджують інтерактивні технології на різних етапах уроку: робота в парах, робота в малих групах, "Коло знань”, "Мікрофон”, мозковий штурм, "Навчаючись вчуся”, рольова гра , спонуканні до пошуку розв'язання проблеми це дає можливість створити комфортні умови навчання, атмосферу доброзичливості вазаємо підтримку
Рогодченко І.О. В своїй роботі впроваджує індивіалізацію навчання як засіб розвитку здібностей обдарованих учнів. Доводить, що в умовах непрофільного вивчення хімії підготувати учня до вступу у ВНЗ чи до конкурсу можна лише при вмінні педагога працювати на різних рівнях організації навчально – виховного процесу на уроці, при системному застосуванні педагогічних технологій.
В роботі Третяк А.М. та Білоног Н.В. прослідковується диференціація навчання з метою індивідуалізації як основа цілеспрямованої роботи з обдарованою дитиною.Впроваджували в своїй роботі:
- "Посиденьки”;
- Панорами методичних ідей;
- Методичний діалог "Я в житті моєї школи.
Захоплюючим був диспут "Від звичайних дітей до дітей ІНДИГО, або як формувати наукове мислення”. На кожному занятті розв'язували педагогічні ситуації
Можливість учителів їхній творчий потенціал вивчається на кафедрі ще за допомогою психодіагностика яка дозволяє визначити різні сторони особистості педагогів яка дозволяє визначити різні сторони особистості педагогів типові форми його поведінки. Важливим інструментом є численні тести, за якими у рольових іграх моделюються різні педагогічні ситуації.
Вчителі кафедри творчо підходять до дослідницько – експериментальної роботи. Допомагають учням у написанні наукових робіт. На район були представлені роботи учнів керівниками яких були: Яковлєв С.А., Безсмертна Я,В., Білоног Н.В., Нікітіна Н.М., Хміль Т.В..
На обласному конкурсі МАН великих успіхів досяг учень
Нікітіной Н.М., а учні Безсмертної Я.В., Третяк А.М., ХмільТ.В. ввійшли в першу десятку на обласних олімпіадах. Вчителі математики готують учнів до конкурсу "Кенгуру”.
Вчителі кафедри прийняли участь у конкурсі "Учитель року”, де Яковлєв С.А. посів І місце, а Безсмертна ІІ місце.(2008-2009н.р),а 2009-2010н.р. Білоног Н.В. та Бойченко Н.А., яка стала лауреатом обласного конкурсу.
Вчителі кафедри проводить профорінтаційну роботу на вибір випускниками педагогічних професій. В ПДПУ імені Короленка навчаються на біологічному факультеті Кравченко Т. (учитель Нікітіна Н.М.), Пусан В. (учитель Білоног Н.В.), Ярамішан Р (учитель Третяк А.М.), Шажко А(учитель Яковлєв С.А.), Томіцина А(учитель Рябуха В.О.), Гарькавий Є (учитель Горпинченко В.М.)
Стало традицією заключне засідання проводити на природі, де не тільки підводиться підсумок, вирішуються проблемні питання, але й члени активно відпочивають.