Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Соціальні мережі

Пошук

FLASH ФОТОАЛЬБОМ

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Освітні новини

Календар

«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

ВИПАДКОВЕ ФОТО

ГІМН ГІМНАЗІЇ

ЗНО

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Головна » Файли »

ДодавДодав: Олена_Павлівна | ДатаДата: 22.01.2020, 17:33 |

C:\Users\Viking\Desktop\Семінар Педагогічні дебати\IMG_20191024_153518.jpg

«Мислити критично не означає шукати помилки чи недоліки в позиції або думках іншого. Це означає аналізувати та синтезувати ідеї, збільшувати силу аргументу, ясно формулювати тези та перевіряти істинність ідей» - під таким девізом 24 жовтня в Карлівській гімназії імені Ніни Герасименко пройшли педагогічні дебати.

Теза «Реформування освіти в Україні поліпшить якість освітньої діяльності» викликала живий інтерес як у спікерів груп «ствердження» - «заперечення», так і в учителів закладу. Педагоги Губарь О.В., Федорусь М.Б., Ніколаєнко Т.В., Боровик Л.А., Верещака В.Г., Тарасенко А.О., виступаючи, обговорювали інклюзивне навчання, сертифікацію, систему перекваліфікації, якість навчання, дитиноцентризм, фізіологічну та моральну готовність до школи молодших школярів, фінансування освіти.

C:\Users\Viking\Desktop\Семінар Педагогічні дебати\IMG_20191024_150249.jpg

Модератор Мороз Л.М. визначила точки зіткнення двох команд та проаналізувала гру.

   Учителі ще раз переконалися, що одним із ефективних засобів розвитку мислення є дебатна технологія, адже це той навчальний інструмент, який сприяє розвитку критичного, структурного мислення, риторичних навичок; формує інфо-медійну грамотність, навчає толерантності та поваги до опонента, стимулює інтерес до вивчення спірних актуальних питань, сприяє ефективному спілкуванню.

 


[ Отримати код посилання на новину ]

Інші новини на цю тему:

    Теги до статті:

    Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
    Всього коментарів: 0

    Додавання коментаря

    Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
    [ Регистрация | Вход ]
    <
     


    >