Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Соціальні мережі

Пошук

FLASH ФОТОАЛЬБОМ

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Освітні новини

Календар

«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

ВИПАДКОВЕ ФОТО

ГІМН ГІМНАЗІЇ

ЗНО

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Головна » Файли »

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 19.11.2018, 14:26 |

Незнання Закону – не звільняє від відповідальності – цей славетний постулат відомий всім законослухняним громадянам, а громадянам, які обрали для себе професію юриста, тим більше. 
     Однією із складових всебічного розвитку особистості дитини є висока правова культура. Здатність дитини розуміти правила і вимоги законів і коректно вести себе в соціумі не є вродженою, вона формується під впливом спеціальних виховних заходів, є наслідком спілкування з іншими людьми, участі в різних видах діяльності. Це і є процес правового виховання дітей. 
      Правове виховання дітей - діяльність, спрямована на формування правової свідомості та навичок і звичок правомірної поведінки школярів. Процес правового виховання відповідають основні соціальні інститути в житті дитини – сім'я та школа, а також правоохоронні органи і громадські організації, мета роботи яких – стежити за дотриманням прав і свобод дітей. 

    Мета правового виховання - формування у дітей правової культури громадянина, що складається передусім зі свідомого ставлення до своїх прав і обов'язків перед суспільством і державою, закріплених в основних законодавчих актах, з глибокої поваги до законів і правил людського співжиття, готовності дотримуватися й виконувати закріплені в них вимоги, що виражають волю та інтереси народу, активної участі в управлінні державними справами, рішучої боротьби з порушниками законів.

       Прилучення молоді до правової культури збагачує її духовне життя. Водночас знання нею своїх прав і обов'язків розширює можливості їх реалізації, зокрема й у власних інтересах. Правове виховання дітей зміцнює їх життєву позицію, підвищує громадянську активність, загострює почуття непримиренності до негативних явищ. 
       У порівнянні з іншими складовими виховної діяльності правове виховання дітей має свою специфіку, що визначається передусім соціально-правовим статусом учнівської молоді в суспільстві. Діти шкільного віку матеріально залежні від дорослих - батьків або опікунів, їх дії і вчинки коригує колектив вчителів у школі, у дітей спостерігається брак правових знань і досвіду правових відносин, вони тільки знайомляться з законами і правилами, які регулюють їхнє життя як неповнолітніх, і правові норми, якими їм доведеться керуватися в дорослого, самостійного життя.
Основне завдання правового виховання - озброєння дітей знаннями законів, підвищення їх правової грамотності, періодичне інформування їх про актуальні питання права. Знання і розуміння своїх прав і обов'язків є тим підґрунтям, на якому формується правова свідомість дитини. Ці знання допомагають дітям аналізувати власні вчинки і поведінку своїх однолітків у контексті загальновідомих моральних норм і правил, а також вимог чинних законів. Це сприяє коригування дитячого поведінки. 
     Друге завдання правового виховання - формування у дітей правової свідомості як сукупності правових уявлень, поглядів, переконань і почуттів, що визначають ставлення особистості до вимог законів, регулюють її поведінку в конкретній правовій ситуації.
       Третє завдання - формування в дітей шкільного віку поваги до своєї держави та її законів, розуміння необхідності дотримання цих законів. Такі якості виховують, пояснюючи дитині соціальну роль законодавчої бази та її функцій. 
      Четверте завдання – навчити дітей правомірної поведінки. 
       П'ята задача - формування у дітей негативного ставлення, не сприйняття фактів правопорушень і злочинів, прагнення брати участь у боротьбі з такими явищами як злочинність.

8 -А клас


[ Отримати код посилання на новину ]

Інші новини на цю тему:

    Теги до статті:

    Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.
    Всього коментарів: 0

    Додавання коментаря

    Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
    [ Регистрация | Вход ]
    <
     


    >