«Мислити критично не означає шукати помилки чи недоліки в позиції або думках іншого. Це означає аналізувати та синтезувати ідеї, збільшувати силу аргументу, ясно формулювати тези та перевіряти істинність ідей» - під таким девізом 24 жовтня в Карлівській гімназії імені Ніни Герасименко пройшли педагогічні дебати.
Теза «Реформування освіти в Україні поліпшить якість освітньої діяльності» викликала живий інтерес як у спікерів груп «ствердження» - «заперечення», так і в учителів закладу. Педагоги Губарь О.В., Федорусь М.Б., Ніколаєнко Т.В., Боровик Л.А., Верещака В.Г., Тарасенко А.О., виступаючи, обговорювали інклюзивне навчання, сертифікацію, систему перекваліфікації, якість навчання, дитиноцентризм, фізіологічну та моральну готовність до школи молодших школярів, фінансування освіти.
Модератор Мороз Л.М. визначила точки зіткнення двох команд та проаналізувала гру.
Учителі ще раз переконалися, що одним із ефективних засобів розвитку мислення є дебатна технологія, адже це той навчальний інструмент, який сприяє розвитку критичного, структурного мислення, риторичних навичок; формує інфо-медійну грамотність, навчає толерантності та поваги до опонента, стимулює інтерес до вивчення спірних актуальних питань, сприяє ефективному спілкуванню.