Маленькі першокласники вчаться дружити
Час розставляє все на свої місця, кожному дає відповідну історичну оцінку. Сьогодні праці В.Сухомлинського перевидаються не тільки в Україні, але й за кордоном, їх не лише читають, а й вивчають.
Вивчають Сухомлинського, прислухаються до його мудрих порад та настанов політики і бізнесмени, науковці і економісти, правознавці та програмісти, лікарі і вчителі, - всі, кому небайдуже майбутнє нашої країни – діти.
Однією із перших сходинок становлення маленької дитини є початкова школа. Головним завданням вчителів є формування повноцінної особистості дитини через розкриття її природних здібностей, розвиток її інтелекту та креативності, формування її духовності та соціальної компетентності. В цьому педагогам допомагають ідеї, думки та напрацювання В.Сухомлинського, його творча спадщина та система роботи.
Використовуючи спадщину Сухомлинського в своїй роботі, вчителі виховують інтерес до його творчості, розвивають мислення та мовлення учнів, їхні пізнавальні здібності, вчать школярів наслідувати позитивні риси героїв у прочитаних оповіданнях, бачити красу навколо себе, словами та емоціями передавати свій настрій, ставлення до баченого, прочитаного.
Нещодавно в 1 – Б класі відбулась година спілкування « Ти і твої друзі», метою якої було розкрити значення дружби в житті людини, навчити дітей правильно вибирати друзів, знайомитись, спілкуватись і товаришувати.
Маленькі першокласники уважно слухали аудіозаписи творів В.Сухомлинського, аналізували вчинки героїв. Вони з’ясували , що головна думка казки «Фіалка і бджілка» - своїх друзів поважай і в біді не забувай, а казки «Лялька з відбитою ручкою» - нових друзів май, а старих не забувай.
Діти складали правила дружби, приймали участь у грі – пантомімі «Спілкування з другом», розмірковували, що потрібно робити, щоб їх клас став ще дружнішим.
А в кінці заходу першокласники вирізали з паперу долоньки і створили з них символічне коло дружби.