Меню сайту

Головна сторінка Гімназія сьогодні Доступ до публічної інформації Навчальний процес Історична довідка Методична робота Профком Самоврядування ЗНО та ДПА Безпека життєдіяльності Екскурсія гімназією

Освітні новини

педпреса

Календар

НАЙБЛИЖЧІ СВЯТА

    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

ГІМН ГІМНАЗІЇ

Браузер для сайту

Наш сайт адаптований під браузери:
У випадку некоректної роботи сайту, оновіть ваш браузер та Adobe Flash Player до останньої версії!

МІНІ - ПРОФІЛЬ

Добрий день, Гість
Гість, ми раді Вас бачити.

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нас відвідали

Головна » Статті » 7-А

У категорії матеріалів: 14
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 23.02.2018, 10:45 | Розділ: 7-А

«Захист прав у демократичній школі»

      Кожен день перебування у стінах нашого навчального закладу приносить нам велику кількість нової та корисної інформації, що дає змогу стати гідними громадянами нашої держави. Так і виховна година, яку провели у вигляді тренінгу пройшла цікаво та захоплююче. Ми ознайомились із захистом прав у демократичній школі.  «Законодавче забезпечення прав дітей в Україні» прийняте для покращення становища з охорони прав дітей в Україні й приведення національного законодавства у відповідність до положень Конвенції ООН про права дитини 26 квітня  2001 року Президент України підписав Закон «Про охорону дитинства».                                  «Законодавство про охорону дитинства ґрунтується на Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, міжнародних договорах, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, і складається з цього Закону. Та інших нормативно-правових актів, що регулюють суспільні відносини у цій сфері»  (ст. 2 Закону України «Про охорону дитинства»)

     Закон України «Про охорону дитинства» визначив основні принципи охорони: усі діти на території України, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, політичних або інших переконань, національного, етнічного або соціального походження, майнового стану, стану  здоров’я і народження дітей та їхніх батьків (чи осіб, які їх замінюють) або будь-яких інших обставин, мають рівні права і свободи.

      У порядку, встановленому законодавством, держава гарантує всім дітям рівний доступ до безоплатної юридичної допомоги, необхідної для забезпечення захисту їхніх прав. До системи прав дитини належать права на рівноправність всіх дітей незалежно від будь-яких обставин; на життя, ім’я, набуття громадянства; піклування з боку батьків; на збереження своєї індивідуальності; особисте та сімейне життя; недоторканність житла, таємницю кореспонденції; вільне висловлювання своїх думок; користування  найдосконалішими послугами системи охорони здоров’я; загальну й однакову відповідальність батьків за виховання і розвиток дитини; рівень життя, необхідний для фізичного, розумового, духовного. Морального і соціального розвитку; освіту; відпочинок; захист від усіх форм сексуальної експлуатації; особливий захист – від викрадень та продажу, фізичних форм експлуатації, фізичного і психічного насильства.

     Реалізація прав дитини забезпечується системою органів державної влади, місцевого самоврядування, адвокатури, судів, прокуратури та інших правоохоронних органів і закріплена також в Законах України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми», «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю» (2001), «Про органи та служби у справах неповнолітніх і спеціальні установи для неповнолітніх», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні». Існує понад 100 нормативно-правових актів та документів. Спрямованих на покращення життя та захисту неповнолітніх.

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 16.01.2018, 09:34 | Розділ: 7-А

Новорічна екскурсія до м. Харкова

     Ось нарешті довгожданні зимові канікули, і ми знову не сидимо на місці. Дочекавшись четвертого січня, з гарним настроєм вирушили.  Екскурсія розпочалась із «Кулиничів», нас на подвірї зустрів приємний аромат свіжого хліба, а коли вже зайшли на виробництво, то були приємно вражені побаченим. Мали змогу самостійно виготовити смачні рулетики із апельсиновим варенням. Ой, які ж вони видались смачні із гарячим чаєм. Ще з нами грали в різні ігри, роздавали сувеніри та показали фільм.

  Далі ми мандрували красивим новорічним містом, а воно справді було дивовижне. Ялинка здивувала надзвичайною красою, переливами гірлянд та музичним супроводом. Побували на містку закоханих, в Харківському метрополітені, біля пам’ятника Івану Сірку та  планетарії. Щасливі та задоволені ми повернулись до свого рідного містечка. З нетерпінням будемо чекати наступної подорожі.  

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 03.01.2018, 11:57 | Розділ: 7-А

Наш Новорічний вогник

    Новорічне свято дійсно найулюбленіше,  його чекають із нетерпіння не тільки дітлахи, а й дорослі. Ось і ми готувались до нього по-особливому, бо наш клас був відповідальним за проведення Новорічного вогника для учнів 7 – 8 класів. Складаючи сценарій, підбирали різноманітні сценки, музичні вітання, танцювальні номери, вітання Діда Мороза та Снігуроньки. Усе продумували, враховуючи вікову категорію гостей та бажання учасників. І ось - святковий вечір! Хто тільки до нас не завітав: і колоритна Солоха з  Чортом, поліцейський, працівниця Новорічного кафе Нюра,  двоє чергових із їдальні, ясновидиця Юліанна,  танцювальні гурти учнів 7 – А та 8 – А класу, Кощей Безсмертний із царевичем та солісти, які заспівали для наших гостей новорічні пісні. Вогник залишив приємні спогади та незабутні враження.

Ми бажаєм щастя й долі,

Добра в хаті і на полі!

Щоб усе велось віднині

                                                           В нашій славній Україні.      

З Новим 2018 роком!!!!

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 29.11.2017, 14:34 | Розділ: 7-А

 «Права та обов’язки в демократичній школі»

На виховній годині 29 листопада ми з’ясували поняття «демократія», вчилися розрізняти права та обов’язки учнів, самостійно складати правила, за яким  може жити демократична школа. Під час тренінгу вчилися складати та дотримуватись правил, об’єднавшись у групи розглядали різні життєві ситуації, статті Конвенції ООН про права дитини:

Стаття 16. Дитина не може бути об’єктом незаконного посягання на її честь і гідність.

Стаття 40. Діти не можуть бути звинувачені у порушенні кримінального законодавства, поки їх вина буде доведена.

Стаття 17. Діти мають право на інформацію, яка не шкодить їхньому здоров’ю.

Стаття 29. Діти мають право на розвиток особи, талантів, розумових здібностей.

Так демократія також повинна мати чітку структуру управління, кожна людина має не тільки права, а й обов’язки, і їх потрібно дотримуватися. А щоб були забезпечені потреби людини і декларуються її права. В демократичній школі всі хочуть захисту і поваги своїх прав, але ми повинні не забувати, що при цьому не повинні порушуватися права інших. Тому в демократичній школі наші права можуть бути обмежені, коли вони заважають реалізації прав інших людей, чи коли не можуть реалізовуватися наші ж інші права. Шкільна демократія не означає, що ми можемо робити, що нам заманеться, а повинні враховувати свої першочергові права у школі та права інших.

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 25.12.2016, 11:29 | Розділ: 7-А

Соборність – українська національна ідея

         З метою  формування національної свідомості школярів, виховання у них почуття патріотизму та з нагоди відзначення  Дня соборності України в районній бібліотеці для дітей було проведено історичний екскурс «Співаєм славу тій події і тепер», на який завітали учні 7А класу гімназії ім. Н.Герасименко.
         Бібліотекарі Л.Козачинська та А.Паталаха почали розповідь з того віковічного дня – 22 січня 1919 року, коли було проголошено Акт злуки Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки, що було першим кроком до об’єднання українських земель. І за дивним збігом обставин, у період Українського Відродження початку 1990-х років, мільйони українців під синьо-жовтими знаменами живим ланцюгом з’єднали Київ і Львів.
         Школярі із зацікавленістю слухали історію виникнення свята, жваво розмірковували про поняття соборності України та переглянули відеофільм «22 січня 1919 р.». Також для учнів був організований бібліографічний огляд  «Соборна, єдина Моя Україна», на якому представлено літературу, що висвітлює тернистий шлях України до соборності.

ДодавДодав: Яніна_Володимирівна | ДатаДата: 16.11.2016, 11:51 | Розділ: 7-А

«Знай свої права, умій себе захистити»

 

      На годину правознавства «Знай свої права, умій себе захистити», яка  присвячена Дню дитини,  до Карлівскої дитячої бібліотеки завітали учні 7-А класу. На зустріч із школярами було запрошено начальника Карлівського бюро Правової допомоги Ночовного Ю.В., який  у своїй розповіді наголосив: «Запам'ятайте, поряд з вами живуть  люди, які також мають права, тому реалізуючи свої права ви не повинні порушувати права та інтереси інших. І нормативно-правові акти створюються не тільки для юристів, а для всіх громадян.»
         Бібліотекар Козачинська Л.А.  розповіла дітям про історію виникнення  Всесвітнього Дня дитини. Учні взяли участь у грі «Це класно!», в якій продемонстрували неабиякі знання Прав дитини. Переглянули мультфільм «Великі права маленької дитини», в якому йшла мова про те, що потрібно знати не тільки свої права, але й не забувати обов'язки. Діти активно відповідали на запитання вікторини: «Чи обізнаний ти з Конвенцією ООН про Права дитини?», яка і стала підсумком цікавої та повчальної зустрічі.
          Для учнів було організовано перегляд літератури «Закон захищає дитинство!».

1-10 11-14